Monday 19 September 2011

semalam aku mimpi lagi

semalam..
aku mimpi lagi..
mungkin kerana terlebih tido..
wat aku tak dapat tido lena..

selepas bergolek-golek..
setelah penat mencuba pelbagai posisi tido
akhirnya aku terlena..
tah jam berapa dah agaknya..

pas tu aku bermimpi..
suspen jugak..
lawak pun ader..
wakakaka...

namun terselit sesuatu yang buat ku
mengimbau kenangan lalu..

betapa atuk sangat melindungi kami 4beradik..
selalu berada di sisi..
buat lawak..buat kami tergelak besar..
mendidik, berkongsi ilmu & pendapat..
menasihat dari segala aspek..kawan,cinta, rumahtangga
mendorong kami untuk berjaya dalam pelajaran..

hmm..
semalam ku bermimpikan atuk & semua adik beradik ku..
semoga ikatan kami semakin kukuh..
semoga 4 beradik akan bertemu..bersatu.. berkasih sayang..
semoga kami senantiasa memberi..buat bekalan atuk di sana..

p/s : selamat pengantin baru..buat ayah..semoga ibu baru akan mencinta mu zahir & batin
       seperti mana ibu ku mencinta & menjaga mu selama hayatnya.. semoga berbahagia..
       (18 Sept 2011 dalam kenangan)

No comments:

Post a Comment