Monday 26 September 2011

DRAMA d pagi yang bute...

assalamualikum wbt u allz...

pagi tadi aku bangun dengan rasa mamai..
seakan tak berpijak di dunia nyata...
ekoran tido lewat malam semalam.. huhu..

akibat impak drama korea yang amat BEST
aku tak dapat lena jika tak tengok sampai ending.. wakakakaa
(padahal..aku dah penah tengok drama tu)

hujung minggu ku dihabiskan dengan menonton drama korea..
dah 2hari aku tido lewat...kerana drama..

kisahnyerrr....
tengah dok asyik layan drama...
housemate aku wat drama pla awal2 pagi tu.. huhu...
jam3 pagi sorang housemate balik..
(4 sure dari kg. halaman kan..kat Baling jer..hik3.. habiskan hujung minggu bersama famly dia)
tidak lama selepas itu..
terdengar pula ketukan dari luar.. huhu..
(panik..kaget pun ader)
**dalam ati berkata..sape lak yang follow housemate aku pepagi bute nih..huhu..seremmmm..

si romate tercinta dah lena..agaknya sampai ke London dah
aku & housemate yang baru sampai tadi...
pergi mendekati pintu..
sambil bertanya sesama sendiri..
(berikut adalah dialong yang telah d modified untuk menyedapkan cerita..wakaka)

"siapa wei?? "
"sape? mana aku tau.."
"nak buka ke tak?
"jgn buka.."
"buka tingkap dulu... tengok kat tingkap.."

takot punya pasal...buka tingkap yang tengah saja..
punya bedebar time nak selak langsir tu..
dalam hati istiqfar banyak2..
kot2 la orang dengki khianat.. nak simbah asid ka...
(perasan cantik & glamor plak..wakakkaaaa)

bila dah buka tingkap...
ternampaklah wajah housemate yg sorang tu..
wajah ayu nan kepenatan... wakakakkaaaaa....
(dalam hati berkata... siottttttttttttttttttt...bikin takot jer!
ingatkan penjahat mana ikot housemate aku..
jembalang mane pepagi bute ni follow dia balik uma.. huhu..)

dia..yang buat onar & bikin suspen d pagi2 buta...
adalah housemate ku yang ayu & klantanis...
katanya baru sampai dari KL..
jalan2 cari pasal ngan famly dia.. hik3
dijadikan cerita..dia p KL..terlupa bawa kunci rumah..
than  pepagi ketuk2 pintu tanpa salam...
ketuk bunyi pelik plak tu..huhu..
agaknya dia sangka semua dah tido kot..
padahal mata aku masih segar bugar lagik...
gigih la menengok citer korea yang hebat sangat tu... wakakkaaaa...

than..habis adengan cemas tu..
mereka2 p bersihkan diri & tido..

aku pla..sambung tengok drama..
jam dah menunjukkan pukul 4pagi..
mata pun dah ngantuk..
sempat lagik p curi makanan kat dapor.. wakakaa..
niat nak pose la konon.. pose ganti... wakakkaakaaaa (bikin malu..blushing i)

aku dah setel semua..
aku tido dengan senyum terukir di lips..
terbayangkan hero & heroin drama yang bersatu jua akhirnya..
heppy ending la konon.. yaiiiiiii... wakakakaa...

the end...

p/s aku sayang semua housemate aku...especially romate aku.. hik3.. dah gaji nanti aku blanja korang p makan2 ek.. tengok wayang pun ok gak.. ke kita p karok... pokoknya! kita enjoy! ronggeng sampai pagi!!!! wakakakakkaaa

No comments:

Post a Comment