Wednesday 12 October 2011

bila wanita dapat BUNGA..

bunga...
tak dapat dipisahkan dengan GADIS/wanita/pompuan
kan? kan?

golongan ini amat suka bunga
(tak temasuk yang tak suka bunga & allergic ngan bunga..)
tak kisah la bunga apa pun..
asal jangan bunga taik ayam.. (wakakakaa)

first time aku dapat bunga....
hmmm.. lima tahun yang lalu kot.. hehehe..
(dah lama rupanya..kan? wakakakaaa)
dijadikan citer..
dapat bunga tu pun..
sebab aku request.. (wakakakaaaa)
terpaksa lah.. kalau tak request agaknya sampai ke tua tak dapat bunga..


time tu kebetulan ade kat kawasan tanah tinggi..
banyak jual bunga & syuran..
so..dapatlah bunga ros merah.. hik3
senyum tak bentiiiiiii....
suke..suke..suke...
wahhhhhhh... indahnya perasaan itu... (wakakakaaa)


then, second time..
ketika si dia datang ke daerah ku..
dari jauh datang berjumpa ku..
oleh sebab aku kata aku suka ros putih..
dia bagi bunga ROS merah + putih..
hehehehe...
seronok gilerrrr...
melompat dapat bunga!!!!!!!
sekali lagi, ku rasakan indahnya rasa itu..
dapat bunga dari yang tersayang.. hik3


kemudian,
tahun lepas..
dapat rose pink daripada adik tersayang...
oleh kerana ia satu kezutann..
dah aku pun telah lama tak merasai perasaan itu...
justeru aku melompattt dengan tidak semena mena...
(wakakakakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa)
syokkkkkkkkk nya dibagi bunga...
even bukan dari buipren... hik3

wanita + bunga...
tak dapat dipisahkan kan?
ibarat..
sudu & FORK.. (hik3)

p/s ; kepada lelaki di luar sana.. berilah bunga untuk wanita kesayangan anda.. kekasih, isteri, adik atau kakak atau ibu anda.. mereka pasti gembira yang amat... tak hingatttttttttt... wakakkaaaa


stay ANGGUN all da time! ~ CiK WiD ~

No comments:

Post a Comment