Wednesday 5 October 2011

aku punya KAWAN..

a) kawan...
b) kenalan..
c) teman...
d) sahabat..
e) teman tapi mesra..

pilih salah satu di atas.. yang melambangkan diri anda..
atau...
f) semua di atas? (woww..ini suda bagos!)
atau..
g) tiada yang berkenaan?? (fuhhh...pelik tu..)


CiK WiD sebenarnya nak citer..
tentang kawan CiK WiD...

sahabat baik ku..
si Bunga Lili & Bunga Tulip..
dua2 kurus..tinggi..panjang... (wakakakaaa..amponn)

mereka sahabat ku..
kehadiran mereka..
buat ku berpeluang memegang watak KAKAK.. (hik3)
kerana mereka adik beberapa bulan dari ku.. (walau ponnn.. wakakakaa)

wujudnya mereka..
buat ku berpeluang menjadi Kanak2 Rebena...
yang riang ria.. melompat..menari.. menyayi...buat bising...
pssttt..teringat kisah menyanyi melalak2 lagu Meerai (lagu jepun) d hujung minggu..
(wakakakaaaa.... puas teriak sampai nak habis suare)

mereka teman ku bergila-gila..
p tengok wayang sesama..
karok tak hingattttt... menari terkinja-kinja.... (wakakakaaa)
shoping2.. makan2...

Si Bunga Tulip sahabat ku tika susah..
aku ingat lagi tragidi RM50..
tika aku ditimpa bencana...
tak mungkin aku lupa dia..
tak mungkin boleh lupa!
susah senangnya pasti ku hulur bantuan..
& tak perlu ku berkira, malah mencoba tuk tidak menyusahkan...

Si Lili pula..
berhati baik..
ku tak lupa jasanya..
darinya ku belajar erti susah..
erti pengorbanan..
& menerima takdir Tuhan..

Buat si Bunga Tulip & Lili..
walau kamu jauh di mata..
namun selalu dekat di hati..
jarak bukan pemisah..
jauh bukan ku tak rindu..
dekat bukan ku ego..
kamu lebih kenali aku..
siapa aku..
seadanya aku..

Si Tulip & Lili..
semoga kita terus berkasih sayang..
hindarilah salah faham...
kenanglah memori semalam..
agar lebih erat hubungan..

Si Tulip & Lili..
aku KAKAK yang selalu ada..
& masih terus ada..buat kamu..
selagi nyawa dikandung badan...


lotssssssssssss of LOVE.. ~CiK WiD~



No comments:

Post a Comment